Header Ads

Pemilihan Awal Perajurit Muda Tentera Darat 2016

Pemilihan Awal Perajurit Muda Lelaki Tentera Darat April 2016. Dipetik dari Portal Rasmi Tentera Darat Malaysia, adalah dimaklumkan bahawa sesi Pemilihan Awal (Khas) Perajurit Muda Lelaki/ Wanita Tentera Darat akan diadakan pada 17 September 2016. Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan memenuhi syarat boleh menghadiri sesi Pemilihan Awal Perajurit Muda Lelaki TD di lokasi seperti dinyatakan dalam iklan di bawah ini.

Perajurit Muda Tentera Darat 2016

Pemilihan Awal Perajurit Muda Tentera Darat 2016

Calon-calon yang layak akan dipanggil untuk menghadiri sesi Pemilihan Akhir Perajurit Muda Lelaki/ Wanita Tentera Darat pada tarikh yang akan dimaklumkan kelak.  Calon-calon yang berjaya akan menjalani Latihan Asas Ketenteraan selama 6 bulan di Pusat Latihan Asas Tentera Darat (PUSASDA), Port Dickson, Negeri Sembilan.  

Pemohon yang berminat menjadi Perajurit Muda TDM, anda boleh merujuk kepada maklumat lanjut berkenaan dengan perkara berikut dengan merujuk iklan pemilihan :-
  • Kelayakan Akademik
  • Lain-Lain Kelayakan
  • Dokumen dan Sijil yang diperlukan
  • Gaji dan elaun
  • Pusat Pemilihan 
Pemohon yang berminat silat rujuk kepada grafik di bawah ini atau Iklan pemilihan di Pemilihan Perajurit Muda KHAS
pemilihan khas september 2016
 

Pemilihan April 2016

Untuk grafik yang jelas, sila klik IKLAN TDM.
Pemilihan Awal Perajurit Muda april 2016
Kepada warganegara Malaysia yang berminat, jangan lepaskan peluang ini untuk menjadi sebahagian daripada Tentera Darat Malaysia. Semoga anda berjaya dalam pemilihan nanti. 

No comments

Powered by Blogger.